Problem s programatorem od ASIXU?

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Březen 12 11:10:56 CET 2005

> Pri programovani toho pice (16F737) kdyz stisknu v programu UP
> programovat , tak namerim normalne 4MHz z oscilatoru.
> Kdyz ale dam pouze "naprogramovat pamet programu" tak z vystupu OSC2
> leze signal 7,3kHz !!!! Doposud jsem to tak delal u vsech picu

Jenom tip od oka - mohlo by to byt tim, ze pokud naprogramujete jenom
pamet programu, tak programator stejne napred smaze celou pamet vc.
pojistek a ty tedy potom nejsou naprogramovane.
Mate nejaky duvod nepouzit volbu "Naprogramovat vse"? Jinak muzete jeste
zkusit naprogramovat pamet programu a potom zvlast pojistky. A nebo
zkusit vypnout mazani pred programovanim, ale nejsem si ted jisty jestli
to nebude mit vedlejsi ucinky.

Lukas Grepl