novy podnet k valce (konfera x GME)

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Sobota Březen 12 07:29:28 CET 2005

Ano, take by mne zajimal okamzity stav na prodejne. Jiz po nekolikate jsem si
 neco objednal z internetoveho obchodu a par veci nedoslo. Chapu, nejsou
skladem. Ale nikdo neni schopen napsat email s tim, ze budou ten a ten
 termin, nebo nebudou vubec. Jak je uvedeno, budou mi dodany priste,
ale kdy to priste je -- nikdo nevi.
Takto jsem telefonoval o triaky do GM
ob tyden 2,5 (ANO slovy dvaapul) mesice a kdyz uz jsem se dovolal
bylo mi receno - nevime, nezname, dodavatel nepotvrdil a podobne, zavolejte
 priste.
Opravdu neslo rici hned - neumime a hned tak mit nebudeme ?
Pak se clovek opravdu obrati jinam a ma odpoved do druheho dne a
soucastky ac o polovinu drazsi ma do 3 dnu. Proste chapu ze neco neni
skladem, ale proc o tom clovek nemuze dostat informaci ?
Ale nakupuji dal, jenze vetsinou pres zname rovnou na prodejne,
bud to maji nebo ne a vim to hned, ne jak na internetu. A jestlize to
neni skladem, jdu ihned nekam jinam, nebot cekani u GM se nevyplaci
(a neni to jen moje zkusenost).
Mimochodem jde o GM Praha ( Brno neznam, napriklad v Plzni to
nema chybu, vzdy jsem se dovolal na prvni pokus, vse zjistil a rezervoval)
David Hankovec

P.S. Omlouvam se, asi tomu nerozumim, ale neni lepsi, nez posilat ke
 konkurenci zjistit, co lidem vadi a zaridit napravu ? Na druhou stranu pracuji
ve velke nejmenovane spolecnosti, ktera se chova podobne a kdyz jsem se
jednou dotazoval PROC, bylo mi receno neptej se a nehledej v tom logiku.
Zaver at si udela kazdy sam.