Problem s programatorem od ASIXU?

BuFran BuFran@seznam.cz
Pátek Březen 11 22:13:06 CET 2005

> Dobrý den,
> chtel bych se pritomnych zeptat, zda tu nekdo pouziva programator
> PICQUICK od ASIXU.
> Uz dlouho se snazim rozbehat komunikaci mezi PIC16F737 a I2C epromkou.
> S pomoci hodnych lidi se mi podarilo nakonec rozchodit to s p16f877.
> Ta puvodni p16F737 porad vzdoruje. Postupem casu a po ruznych merenich jsem se
> dopracoval az k mereni oscilatoru. Pouzivam normalne 4MHz krystal a
> 15p kondiky. A ted to prijde.
> Pri programovani toho pice (16F737) kdyz stisknu v programu UP
> programovat , tak namerim normalne 4MHz z oscilatoru.
> [...]

nebude to tim, ze PIC16F737 ma nejaky INTRC oscilator (nedival jsem
se, nekamenujte me...) a pri programovani odpoji xtal ? Respektive
pouze pri nejakem druhu programovani ...

Byloby dobre jeste napsat jak to programujete, jestli ISP, nebo
"ponorenim" do PicQuicku.

Pokud vim, nektere verze PQ potrebovaly nadpajet nejake kondiky, pro
sprovozneni funkcnosti s novymi uP. Neni problem tady ?

Bylo by asi vhodne se tazat spise na asix at asix.cz

--
Best regards
 BuFran