Problem s programatorem od ASIXU?

Martin Šanìk sanek.martin@volny.cz
Pátek Březen 11 22:02:41 CET 2005

Dobrý den,
chtel bych se pritomnych zeptat, zda tu nekdo pouziva programator
PICQUICK od ASIXU.
Uz dlouho se snazim rozbehat komunikaci mezi PIC16F737 a I2C epromkou.
S pomoci hodnych lidi se mi podarilo nakonec rozchodit to s p16f877.
Ta puvodni p16F737 porad vzdoruje. Postupem casu a po ruznych merenich jsem se
dopracoval az k mereni oscilatoru. Pouzivam normalne 4MHz krystal a
15p kondiky. A ted to prijde.
Pri programovani toho pice (16F737) kdyz stisknu v programu UP
programovat , tak namerim normalne 4MHz z oscilatoru.
Kdyz ale dam pouze "naprogramovat pamet programu" tak z vystupu OSC2
leze signal 7,3kHz !!!! Doposud jsem to tak delal u vsech picu
(/myslim naprogramovat jen pamet programu) a
fungovalo to. Nemate mekdo zpravu o tom, ze by to melo byt jinak?
Up pouzivam posledni verzi stazenou z internetu

S pozdravem,
 Martin
 sanek.martin@volny.cz