novy podnet k valce (konfera x GME)

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Březen 11 21:52:26 CET 2005

On Fri, 11 Mar 2005, GME wrote:

> ...a doufám, že už brzy bude na webu náš nový e-shop a také naše nové
> internetové stránky. Z informací které mám já, by na netu měla být nová
> verze e-shopu, která bude jednoduchá a budou tam i fotky součástek.Snad
> prý kolem prázdnin.

Jak bude vyresene vyhledavani v budouci databazi soucastek? Soucasna verze
je zavisla na $PHPSESSID promenne, takze neni mozne jenom zkonstruovat
querystring a zeptat se - coz by umoznovalo napr. jednoduchy dotaz primo z
Mozilly pres "Add a keyword to this search". Ja to tak sice mam, ale musel
jsem si na to napsat PHP script, co nejdriv fetchne homepage gme.cz,
vyextrahuje z formulare $PHPSESSID promennou, a pak teprve zkonstruuje
redirect ktery hodnotu teto promenne obsahuje. Je to osklivy hack a melo
by to jit primo, s jenom relativne malou zmenou na strane serveru. (Na co
je vlastne potreba session ID pro jednoduchy dotaz???)