Membrana kondezatoroveho mirofonu

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Březen 11 21:03:46 CET 2005

delala blbe napnuta membrana. Spis to Tesla neumela delat (treba v RVHP
nebyl dost tenky mylar).
Andel

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 11, 2005 11:32 AM
Subject: Re: Membrana kondezatoroveho mirofonu

skor ide o to ze viem ako ten mikrofon funguje a membrana je hruba
niekolko mikrometrov a musi byt perfektne rovnomerne natiahnuta s
rovnomernym pnutim etc. Inak to "hra" ako telefon, alebo vobec nie.
Takze preto ma dviha zo stolicky ked vidim taketo pokusy, je to ako doma
opravit tranzistor v mikroprocesore.
b.