Pásmo 433Mhz - vyšší výkon

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 11 18:37:06 CET 2005

Proc by mel porusovat predpisy?  Nechapu .  Jedine snad bod 7. te
licence, ale to uz je podle me blbost - predpokladam, ze to bude udelano
podle vsech "forfistu" a neni duvod ,  proc by to nemelo makat. Je to
dle GP, kde je prenos dat primo popsan i zpusob vyuziti, kmitocty.
Pokud dodrzi presne kmitoce a neprekroci vykon.....a s 0,5 W na 448MHz
ty 4 km bohate pri tom mini-bitratu mu staci  s/s 10dB...

Nebo tech 27.905 s 1W , tam bude "hrat" kazde trochu lepsi CB ( s
moznosti rozsireni) a ma i schvalene zarizeni.
Pokud to na sebe vidi, odblikal by to i laserem od Vietnamcu.
Jinak je to o cene.