Pásmo 433Mhz - vyšší výkon

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Březen 11 18:22:16 CET 2005

Milan MCM napsal(a):

> Diky za info ,, řešení se zdá být elegantní .
>
> Malou poznámku k tomu odkazu na Jablotron , tam to bylo myšleno jak ?
> Ten pager přenese jen aktivační kanál ale nikoli data nebo ano ?

Ten pager prenasi v podstate jen on/off informaci ci neco takoveho. Je u
nich k dispozici podrobny uzivatelsky manual.

Ja bych asi dal prednost tem PMR - mivaji vstup pro mikrofon a vystup
pro sluchatka, dale VOX apod. - pro pomaly prenos dat by to melo byt
idealni (treba dvoutonovou modulaci apod.). Jestli na sebe "uvidi", pak
by mozna postacily i orig. anteny a nemuselo by se menit prakticky nic.
Par se da koupit uz od nejakych 1k5...

Pro profi reseni bych kontaktoval treba ten uvedeny ART, ale bude to
"neco" stat.

--
Jirka