Re: Pásmo 433Mhz - vyšší výkon

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Březen 11 18:19:19 CET 2005

Zdravim,

 v kazdem pripade budete porusovat predpisy a koledujete si o problem.
 Ona by i mala pokuta v radech tisicu zamrzela, ze? Navic s konvencnim
 RF modulem 4km neudelate. Cca 1km se obcas s dobymi antenami zadari,
 ale to uz je hranice. A nezapominejte ze i ISM je verejne pasmo a
 muzete rusit ostatni.

--
 turby@chips.cz