OT: Mylar PhotoPack (bylo Membrana kondezatoroveho mirofonu)

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Březen 11 15:42:41 CET 2005

Moje zakladni literatura zase byla z edice OKO "Udelej si sam" a "Udelej si
doma". Jedna byla o ciste mechanickych vyrobcich (hranata kytara z preklizky
atd. :-))) ta dtuha byla vic o elektrine.
Taky jsem mel z babicinny pudy nejakou knizku radove tak ze tricatych let,
kde schemata byla kreslena pouze jako skutecne vykresy zapojeni soucastek
krasne kudrnatymi draty na stole vcetne pecliveho vykresleni svorek i se
sroubky atd., a byly tam takove perly jako jiskrovy vysilac a k tomu prijimac
s kohererem automaticky rozklepavanym palickou zvonku, vyroba chemickych
clanku ze zavarovacich flasek a prislusnych chemikalii atd. atd. :-)))

Jakub Serych