OT: Mylar PhotoPack (bylo Membrana kondezatoroveho mirofonu)

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Březen 11 15:28:03 CET 2005

Je to mozne, kazdopadne ta "Solim, ja a tranzistory" na to navazovala. Pokud
mate nekdo potomstvo v tom spravnem veku a chcete ho lehce popostrcit k
elektronice, tak bych ji zkusil sehnat (nebo pujcit), mne se tenkrat hrozne
libila a myslim ze zaujme i dnes.

Dusan Dolezal