Tenka ocelova struna - kde koupit?

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pátek Březen 11 13:31:35 CET 2005

Tam se davaj opravdu pletena lanka a stejne tak v modelarine uz pouzivaj
take pletena lanka mozna i potazena vrstvickou teflonu (na upoutane
modely). Sam sem si pred 10ti lety koupil dve kluba ocelove struny v
kovomatu, ale pro letadlo se ukazaly jako nepouzitelne. Nakonec sem
pouzil vlasec za cenu toho ze to mirne pruzilo.