OT: Mylar PhotoPack (bylo Membrana kondezatoroveho mirofonu)

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Březen 11 13:17:49 CET 2005

No ja to resim asi obracene - prave diky tomu, ze to mam hodne zmackane, tak
uz mi to nezadouci reflexy nedela, naopak, oproti klasicke odrazce je to
mekci a pouzitelne i za velmi ostreho svetla, proste neco jako odrazny
difuzer :)

Jinak rozumna aplikace je koupeni toho Mylaru a nalepeni na ty tenke
polystyrenove podhledove desky. Fakt je, ze ty desky jsou tenke a krehke, ale
zase jsou za hubicku v ruznych Bau*. Ja to ale pouzivam jinak - vozim tu
krabicku od filmu jako nouzovku, jinak to mam nalepene v ramu. V pripade
nutnosti se dva klacky a kus izolepy najdou vsude. Jinak VELMI rada se ta
folie trha, po natrhnuti nebo nastruhnuti se da rozparat, jinak pevnost a
odolnost proti protrzeni tlakem je vynikajici.

Pavel

On Fri, 11 Mar 2005 10:22:43 +0100, Dusan Dolezal wrote