OT: novy podnet k valce (konfera x GME)

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Pátek Březen 11 12:44:23 CET 2005

Musim  se GM zastat. Bezne volam tak 1x tydne do GM v Brne
nikdy se mi to nestalo. Vetsinou mi navic reknou kolik kusu
maji v kterym pouzdre. Pokud jich maji malo, necham si je
odlozit, aby je neprodali.

Horky Ales

-----Original Message-----
From: Zdenek [mailto:zdej@atlas.cz]
Sent: Friday, March 11, 2005 12:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: novy podnet k valce (konfera x GME)

no, urcite maji skladove zasoby na prodejne vedene na PC, takze nevidim
duvod, proc by to nemohlo byt na webu. Nemuseli by ani "pracovat na
zvyseni poctu linek". V jinych firmach to funguje.

Taky je dobra situace, kdy soudruh prodavac v GM rekne po telefonu, ze
"maji", ono se pak absolvuje 100 km zbytecne, protoze se to domnival a
neobtezoval se podivat.

Zdenek