Membrana kondezatoroveho mirofonu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Březen 11 11:32:37 CET 2005

skor ide o to ze viem ako ten mikrofon funguje a membrana je hruba
niekolko mikrometrov a musi byt perfektne rovnomerne natiahnuta s
rovnomernym pnutim etc. Inak to "hra" ako telefon, alebo vobec nie.
Takze preto ma dviha zo stolicky ked vidim taketo pokusy, je to ako doma
opravit tranzistor v mikroprocesore.
b.