Palubna siet v aute

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Pátek Březen 11 10:10:55 CET 2005

mozete prosim hodit link, kde a mcu Vas clanok je, rad si ho precitam.

S pozdravom Ondrej Pribula

----- Original Message -----
From: <tsvach@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, March 11, 2005 8:23 AM
Subject: Re: Palubna siet v aute

Tech +-100V jsou uzke spicky, ktere jdou filtrovat kondikem. Horsi
jsou pulsy po startovani ( indukcnost starteru), zapalovani a
nabijeni prazdneho aku. Na MCU jsem ty pripady popsal, resp. taky
trochu prelozil jeden clanek z Elektornika. Jmenovalo se to "
Nekolik postrehu automotive" a jednotlive statdardni pulsy tam byly
popsany.

Tady jde skutecne o bezpecnost. Je blbe jet 100km bez svetel. Me se
jednou stalo, ze mi odesel regulator alternatoru, baterka za 50 km
vyschla a ja jel takhle 300km. To je potom k nasrani muset na ceste
spravovat. Jinak bych tvrdou ochrana dal jenom napr. na napajeni
note booku.

Hugo KOTTAS

> Pokud to chcete dat do auta, musi to vydrzet -100V az +100V. To
> jen tak
> orientacne. Konkretni cisla jsou uvedena v norme, ale tu zrovna
> ted doma
> poruce nemam ;-) Zalezi na tride, do ktere to ma spadat. Ale
> pokud to
> udelat na rozpeti jake jsem vyse uvedl, melo by to byt v
> pohode. Jen
> nezapomente brat v uvahu i regeneracni casy diod atd.
>
> --
> S pozdravem
>
> Ondrej Kozumplik
> [...]

Levnější internet v pracovní dny již od 18:00 hod.
Surfujte s VOLNÝ!
http://mimospicku.volny.cz