Palubna siet v aute

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Březen 11 08:11:00 CET 2005

Uz prez 2 roky v Espacovi provozuji jednoduche blokovatko nastartovani
(vladani benzinoveho cerpadla) s PICem, coz sice neni samo o sobe az tak
kriticka aplikace, ale fakt je, ze chcipnuti motoru v nejake kriticke
silnicni situaci by asi nebylo zrovna prijemne.
Najezdil jsem s tim zhruba 50tis km vcetne nekolika tydnu intenzivniho
jezdeni po horkem Spanelsku a nema to jediny problem.
Napajeni: Odpor 20 ohmu, kodan (470uF+100nf), 78L05, kodan (470+100nf).

Jakub Serych