Palubna siet v aute

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Březen 10 22:01:07 CET 2005

Jezkovy voci, neblbnete, pokud to ma jen nejake "udelatko" a nema to vliv na
bezpecnost, tak bych to tak nehrotil.
Roky jsem provozoval AT89C52 napajene POJISTKA-D-L-poradnyC-L-mensiC-7805 a
prezilo to,ani to nepadalo (V/A metr + sledovani dalsich blbosti - tlak
turba...).
Podivejte se na zarizeni do zapalovace (nabijecky,zdroje, handsfree...), to
pripojit na +/-100V, tak je z toho skvarek :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Ondřej Kozumplík
Sent: Thursday, March 10, 2005 9:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Palubna siet v aute

Pokud to chcete dat do auta, musi to vydrzet -100V az +100V. To jen tak
orientacne. Konkretni cisla jsou uvedena v norme, ale tu zrovna ted doma
poruce nemam ;-) Zalezi na tride, do ktere to ma spadat. Ale pokud to
udelat na rozpeti jake jsem vyse uvedl, melo by to byt v pohode. Jen
nezapomente brat v uvahu i regeneracni casy diod atd.

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz