Palubna siet v aute

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 21:51:47 CET 2005

Pokud to chcete dat do auta, musi to vydrzet -100V az +100V. To jen tak
orientacne. Konkretni cisla jsou uvedena v norme, ale tu zrovna ted doma
poruce nemam ;-) Zalezi na tride, do ktere to ma spadat. Ale pokud to
udelat na rozpeti jake jsem vyse uvedl, melo by to byt v pohode. Jen
nezapomente brat v uvahu i regeneracni casy diod atd.

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz