Kapacitor s modrym displejom uz nie je v mode :-)

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 20:52:29 CET 2005

Zdravíčko :)

    stačí napíchnout nervy dva :-)     Konkrétně oba VIII hlavové nervy.
Jsou to senzitivní nervy sluchově-rovnovážné. Takže pokud se napojíte na
vhodná vlákna, tak můžete vyvolat zvukový vjem a na jiných vlákech hezké
točení hlavičky :-D

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Marek Peca wrote:

>Kdyz napichnes par tisic nervu...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 10.3.2005 20:54:18