Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Březen 10 19:43:38 CET 2005

No ja jsem bohuzel, nemel moc cas to vice prohlizet, protoze jsem byl
oznacen za valecneho stvace a zloducha, nebot meteostanice zacla byt natolik
zajimava pro zbytek rodiny, ze jsem nejake bastleni rovnou vzdal.

Pokud se mi podari ziskat ty barometricka cidla, tak cilem bude postavit
svoji meteostanici a maximalne budu vysilat paralelne pro tuhle domaci
signal o teplote a vlhkosti jako dalsi cidlo.

RadekCX