Palubna siet v aute

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Čtvrtek Březen 10 17:09:31 CET 2005

Zdravim konferenciu,

uz to tu sice v utrzkoch prebehlo, a kuse informacie som sice zaregistroval, ale co musi vydrzat elektronika, ked ju chcem napajat z automobilovej palubnej siete. Mam tu totizto take udelatko a nechcel by som v nom menit procesor po kazdom nastartovani ;-}
Popriapde pokial je to mozne, mozete ma odporucit na konkretnu normu, ktora o tomto pojednava? Popripade ake mate prakticke skusenosti s takymto pripojovanim spotrebicov?

Za kazdu vecnu pripomienku vopred dakujem. S prianim pekneho dna.
                           Ondrej Pribula