Micro Cap a dalsi

Stribrny, Vladimir vstribrn@cz.feico.com
Čtvrtek Březen 10 13:37:44 CET 2005

Vsechny profi programy jsou zalozeny na algoritmech a modelech puvodniho programu SPICE. Cim se podstatne lisi je uzivatelske rozhrani, nadstavby a dodavane knihovny prvku. Vse je mozno stahnout v limitovanych verzich (tedy MicroCap, P-Spice nebo dnes uz je to OrCAD). Osobne se mi zda, ze MicroCap je dnes nejdal a dokonce i s demo verzi se da udelat hodne muziky.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz] On Behalf Of tsvach@volny.cz
Sent: Thursday, March 10, 2005 11:56 AM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Micro Cap a dalsi

Dobry den ve spolek.
Mel bych jeden dotaz. Musim koupit simulacni program a nevim jaky.
Byl bych velice vdecny za echo jaky program (Micro Cap, P-Space,
atd) ma vyhody, nevyhody. Jedna se mi zejmena o komplexnost
knihoven hotovych soucastek, ruzne zrady a negativni zkusenosti.
Nemam chut kupovat neco, co mi pozdeji otravi.

Dekuji predem  Hugo KOTTAS

--
Akcni unorova nabidka "3 za cenu 1"! Ziskejte
VOLNY ADSL 512/128 3GB za cenu 1GB!