Brouk na IEEE1394?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Březen 10 12:10:28 CET 2005

Zdravim,

pokud to tu uz bezelo, omlouvam se.

Mohl by nekdo z Vas doporucit brouka, pripojitelneho k rozhrani
IEEE1394(FireWire)? Na druhem konci ma byt pocitac (PC notas).
Jestli ten brouk bude papat paralelak, nejaky SPI, bude mit FIFO ci
co, to je mi skoro jedno, pokud do neho pujdou nafrkat libovolna
data.

Dik za rady. Kdyby sel ten brouk zaroven sehnat, bylo by to vyhodou
(bez nutnosti objednavat toho bednu).

Dekuju a zdravim,
Marek P.

P.s> Aplikace: chci prevadet pomerne rychle vzorkovana data do
notebooku, napr. videosignal nebo pomalejsi analogove veliciny.
Paralelak mi rychlosti nestaci, do PCMCIA se mi nechce, USB se mi
nelibi a toto je pokus, jak se mu vyhnout.