OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Březen 10 11:47:09 CET 2005

TAky jsem to takhle kdysi programoval. Ta tolerance byla mirne vetsi
(0,3 s). Odolavalo to pomerne dlouho. Nakonec na to vyzrali, když dali
obe tlacitka vedle sebe a mackali to jednou rukou.
Byla i snaha dat obe spinaci jednotky pod jeden ovladac, ale s temi
piseckymi pruhlednymi se to neveslo do krabicky. :-))

Zdenek