Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

Kadoun Vaclav (RBCB/TEF1) * Vaclav.Kadoun@cz.bosch.com
Čtvrtek Březen 10 11:06:36 CET 2005

Podle požadavků ISO 13851(EN574) a ISO13849-1(EN954-1) je to max. 500ms.

VK

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Radek Vicek
Odesláno: 10. března 2005 10:00
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

A s cim nesouhlasite???!!!!

Psal jsem jak se to dela ted. To, ze je mozne misto toho pouzit spojene
seriove tlacitka nikdo nevyvracel...

Psal jsem, ze u tohoto systemu s povinnym soubehem je Vam nejaka sirka na
tuzku (a ani me nenapada jak to obejit). A opravdu jsem presvedcen ze je to
0.1s - pro cloveka to neni problem umacknout - umacknete mnohem kratsi
soubeh.

RadekCX