OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 10 10:00:22 CET 2005

A s cim nesouhlasite???!!!!

Psal jsem jak se to dela ted. To, ze je mozne misto toho pouzit spojene
seriove tlacitka nikdo nevyvracel...

Psal jsem, ze u tohoto systemu s povinnym soubehem je Vam nejaka sirka na
tuzku (a ani me nenapada jak to obejit). A opravdu jsem presvedcen ze je to
0.1s - pro cloveka to neni problem umacknout - umacknete mnohem kratsi
soubeh.

RadekCX