OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Březen 10 09:53:04 CET 2005

> Ted by mu to bylo malo platne - co jsem videl u otce (ten ty pripravky
> konstruuje) tak je nutne ty tlachatka stisknout soucasne je tam tusim
> tolerance 0.1s soubeh. Pouzivaji predevsim vzduchove ovladani...takze to

Dovolim si lehce nesouhlasit, toto je jen jedno z moznych reseni (pouze
tech 100ms se mi nezda, neni tolerance preci jen vetsi?). Skutecne
existuje (mozna by uz byl na miste minuly cas) system kdy jsou tlacitka
proste pouze spojena do serie at uz elektricky nebo jsou to ventily pro
pneumaticke ovladani.

> jsou vzduchove tlacitka.

Pavel

P.S. staci dostatecne velky blbec, ktery je neuveritelne vynalezavy a
obejde i sebedokonalejsi system :-(