OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Březen 10 09:20:37 CET 2005

> Předmět: RE: OT: Lis... Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)
>
> Ted by mu to bylo malo platne - co jsem videl u otce (ten ty pripravky
> konstruuje) tak je nutne ty tlachatka stisknout soucasne je tam tusim
> tolerance 0.1s soubeh. Pouzivaji predevsim vzduchove ovladani...takze to
> jsou vzduchove tlacitka.
>
> RadekCX

Jo, jasne, dnesni moderni obvody jsou proti vynalezavym kurakum odolne ;)

My to taky pouzivame.

Ale tehdy to zrejme bylo nejjednodussi reseni a dokud neprisel na smenu blbec, tak to i celkem mohlo fungovat.

P.K.