Kapacitor s modrym displejom uz nie je v mode :-)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 08:33:29 CET 2005

Dne čtvrtek, 10. března 2005 08:19 Kotlaba Jaroslav Ing. napsal(a):
> Ta aparatura je vazne urcena k poslechu?
> Ja jsem mel za to, ze je to  vzhledem k vykonu nejaky druh pohonu.

No ony ty vykony jsou nekdy nutne, nebot treba kdyz mate citlivost bedny
72dB/W/m, tak s tim kilowattem ziskate to co s 20W u jinych. A ty citlivosti
jsou u nekterych lepsich beden opravdu nizke, vzpomente treba na Monolog.

--

                        Jaroslav Lukesh