OT: MSIE flamewar

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Březen 9 23:59:47 CET 2005

Dne středa, 9. března 2005 23:40 Pavel napsal(a):

> Ano o tom kolega mi kolega rikal a i nazorne predvedl.

Kdyby jenom MSIE, nevim o nikom kdo by ho mel kompletne krome Amaya. Navic se
browsery lisi i v defaultni interpretaci hodnot implementovanych prvku.

Dokonce i tolik opevovana mozilla a jeji klony nemaji implementovane nektere
naprosto zakladni prvky javascriptu (tusim rozsireni v 1.1).

> Jo a tak vymyslel .net i kdyz uznavam, ze to asi neni uplne vhodne
> porovnani.

ale je ale je ale je, jenze je to myslenka SUNu >10 let stara.

--

                        Jaroslav Lukesh