Kapacitor s modrym displejom uz nie je v mode :-)

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Březen 9 23:54:56 CET 2005

> Tak tak... Jako mladi dementi jsme strkali hlavy az do "chrlicu" pri
> koncertech kapel v Lucerne a jinde,

Nojo ale to jiste uznate, ze poradnej bigbeat se potichu poslouchat neda :-)

> ted si holt jeste vetsi dementi delaji membranu nekolikakW repraku z
> kastle svyho votuzidla...

Jo jenze tato membrana je slyset i venku, takze se vybrakuje tlumic
vyfuku aby se venkovni poslech patricne okorenil, jenze pak je slyset
motor i uvnitr, takze je treba pridat vykon audia, a nasledne opet
vyfuku a tak porad dokola... Vyraz dementi je v tomto pripade mozna slaby.

Ted jste mi pripomel clanek z AR tusim z roku 1990 kde jsou popisovany
autozesilovace DPAxxx, autor se tam zminuje i o jistem zahranicnim
casopise a zesilovaci 900W na kanal, ktery ovsem popisuje jako "zarizeni
pro postadolescenty kteri si v aute chteji simulovat (ted uz nevim
kterou) bitvu" :-)))

Pavel