Kapacitor s modrym displejom uz nie je v mode :-)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 9 23:33:24 CET 2005

Jiri Bezstarosti napsal(a):

> A z ciste logickeho pohledu, kdyz budu pusobit na bubinek stejne, clovek
> uslysi totez. Tedy velky sal je uplne k nicemu, jestlize se mi podari
> rozhybat bubinek stejne jinym zpusobem a nebo kdyz napichnu rovnou nerv a
> pustim do nej ekvivalentni vzruchy :).

Tak tak... Jako mladi dementi jsme strkali hlavy az do "chrlicu" pri
koncertech kapel v Lucerne a jinde, ted si holt jeste vetsi dementi
delaji membranu nekolikakW repraku z kastle svyho votuzidla...

--
Jirka