OT: derne stitky Bylo: Re: AW: GSM v Nemecku

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Březen 9 21:31:46 CET 2005

no ja psal o ROMkach - Read Only Memory :) ROMka je integrac, typu ROM, a
rika se rodu zenskeho, protoze varianta E ma stale krasne ciste okenko
jako by jej nejaka slecna zevnitr prubezne cistila ....

O cikánech zde nepadlo ani slovo :)

Ohledne dernych stitku, spis bych je definoval jako EPROM, protoze je
to read-only memory, nekdy byla "naprogramovana" derovanim a da se
smazat zapalkou, ci sirkou :) Dokonce i EEPROM by to mohla byt, takova
jiskricka (pro odborniky elektricky oblouk) nadela divy s papirem.

--
Best regards
 BuFran