OT: MSIE flamewar

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Březen 9 21:02:36 CET 2005

Hanet MS (a jine globalisty) a doporucovat soucasne CS asi nejde moc dohromady :-))).
Rekl bych ze i kdyby se CS zlepsila jeste vic, tak z toho bidneho vychoziho stavu to bude znamenat, ze je na pul ceste za ostatnimi. I kdyz to bude asi dost zavisle od konkretni pobocky.

JK

PS. Jste si jisti, ze to ze nejde nejaky web w jinych prohlizecich je urcite pouzivanim nestandartizovanych postupu a kdyz tak jakych? Jestli to v tech bankach pouzivaji, tak to asi potrebuji, co zatlacit na standartizacni organizaci, at to prida jako soucast standartu :-)