Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Březen 9 21:01:53 CET 2005

Hi ten konvertor znam - predelanej na AOR-40?
Jinak premyslym jako ty, ale dokud to neuvidim uvnitr, nebudu mit jasno.
Pokud to uvidim otevreny a v tom kus dratu tak pak ano , konstrukter je
nouma.
Ale co kdyz je tam treba trubicka ci neco jineho.
Tohle je napriklad v jedne profi parabole na 1,5GHz (byvaly kmitocet
IRT)  v ozarovaci:
http://web.quick.cz/solemon/ozar/xxx.jpg

Jen pro zajimavost takhle vypadaji vnitrky tovarnich sektorovych anten
na stejnem kmitoctu. Zisk uvaden 8dB..
http://web.quick.cz/solemon/klient/yyy.jpg
Napadlo me to prepocitat na 2,4GHz  - deska je oboustranna klasicka -
asi by to byla levna a produkovatelna  antena na plosnaku.