Detekce sepnuti zarizeni 230V (nebo odberu proudu)

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Březen 9 20:56:02 CET 2005

Kdyz mi montovali primotopne radiatory a zaroven prutokovy ohrivac vody, tak aby zaroven s ohrivacem vody netopil soucasne radiator mi davali neco jako proudove rele primo na din listu. Hledal bych teda v silnoproudem sortimentu.

JK