Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Březen 9 19:25:47 CET 2005

hmm. tak takhle podrobne jsem to necetl. O te kruhove polarizaci je to
asi opravnu blbost. Ale vsichni si myslime, ze je uvnitr to co v plechovce.
Co kdyz je uvnitr helical? Nebo nejaka smycka??
Uz to vubec nekdo videl uvnitr??
Pocitam ze ne, a vsechno jsou pouze domenky a teorie.
Chtel bych to videt rozebrane. Ma to nekdo??