PIC10F20x v GME.

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 9 16:47:39 CET 2005

Ja bych to tak nedramatizoval, sice nazory pana Vidlare v nedavne dobe (uz
nevim, co to bylo za thread) byly mozna zbytecne vyhranene, ale na druhou
stranu mam pocit, ze mu na firme opravdu zalezi (coz je asi jenom dobre a ne
vzdy to tak byva) a hlavne se zrejme v posledni dobe situace (alespon v
Brne) dost zlepsila, takze nase kritika (byt zalozena na konkretnich
faktech) uz (doufejme) neni uplne aktualni. Jenom to mozna chtelo zvolit
trochu mirnejsi zpusob diskuse, nez hned prejit do protiutoku... :-))

Dusan Dolezal