AW: AW: GSM v Nemecku

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Středa Březen 9 16:43:52 CET 2005

Aha, dakujem za vycerpavajucu odpoved.

Ja mam pausal u D2, teraz vodafone, telefon S35i. S laptopom alebo aj s palmom sa cez infrak obcas pripajam na internet (bud nejake lokalne cisla alebo vodafone-cislo 229000) alebo na modem doma (pc-anywhere). Nemam ziadne specialne cislo a ani si nic nepriplacam. Na ucte sa polozka oznaci ako datove spojenie, ale tarif je ako za normalny hovor. Rychlost je 9600 bps. Z mobilu na mobil som to este neskusal.

Vodafone ponuka predplatenu kartu CallYa. V zozname sluzieb
http://www.vodafone.de/infofaxe/498.pdf
pisu "Fax und Daten abgehend (odchodiaci) ja", takze by volanie smerom von malo ist. Ale pri "eingehend" (prichodiaci) je "nein". Myslim si, ze to ma spolocne nieco s tym, ze ked si ja vyziadam nejake data od servera, tak to ide, ale opacne nie.

Pri kupe karty je dobre mat so sebou pas alebo obcianku, musi byt overena identita kupujuceho.

Okrem Vodafone ponukaju predplatene karty aj t-mobile (Xtra) za 20€ s kreditom 10€
(http://www.t-mobile.de/tarifepreisezeiten/1,7991,9713-_,00.html = tu je Fax- & Datenservice),
e-plus (free&easy) a O2 (da sa kupit u Tchiba, 20€, Kredit 10€).

Nieco od veci: doma na slovensku ma vzdy sr.lo, ze za kazdu "extra" sluzbu (roaming, clip a ine ), ktoru som u D2 mal v pausali, chceli peniaze.

Richard Kaliciak