Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Březen 9 16:23:13 CET 2005

Jo neco takoveho by se mi libilo, pripadne nejaky dipolek - neco jako je
ve vlastni karte.
Jinak s tim ozarovacem od Invifi to asi opravdu nevude zadna slava -
tohle sem nasel:
http://www.czela.net/forum/showthread.php?threadid=329&postid=12138
Viz cast:

 Poslední dobou jsme zjistili, že se jako velmi nevhodné ukázalo síto
prodávané u inwifi a to konkrétně 18dB, 24dB jsme zatím nezkoušeli, ale
co nejdřív otestujeme, prozatím ho nedoporučujeme kupovat také.

Zde jsou na ně odkazy:
http://www.inwifi.cz/eshop/index.php?go=items&item=74&cat=7&sub=20
<http://www.inwifi.cz/eshop/index.php?go=items&item=74&cat=7&sub=20>
http://www.inwifi.cz/eshop/index.php?go=items&item=75&cat=7&sub=20
<http://www.inwifi.cz/eshop/index.php?go=items&item=75&cat=7&sub=20>

jsou to presne ty anteny s ozarovaci, co jsem mel na mysli...

V tom pripade ale tedy i ten parek z plastu ( srovnanim stejny) bude
taky nadraka.

Honza