Overcurent protection -- Termistor

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 9 15:15:44 CET 2005

Jan Parkman napsal(a):

> Take jsem mel pocit, ze uz jsem to psal... :) Tyto dva protichudne
> pozadavky jsou pranim zakaznika a ja s nimi jen tezko mohu neco
> delat, pozadavek na vodivost smycky je jasny -- ve smycce muze byt
> zapojeno vice ,,meraku`` a pokud zrovna ten nas nema napajeni, neni
> to duvod k tomu abych vytvarel poruchovy stav (rozpojena smycka =
> porucha).
>
> Tech 160 V je dalsim pranim zakaznika, zarizeni bude napajeno ze 110V
> baterie a pokud nejaky nouma neco blbe zapoji, tak by se nemelo stat,
> aby to vyhorelo -- bohuzel nema smysl diskutovat, zda je to
> [...]

1) co je vstupem "meraku" ve smycce? Pokud snimaci odpor proudu, pak se
ochrana na teto strane da zajistit jeho dostatecnym dimenzovanim a dalsi
obvody naslednou ochranou napetovou. Smycka bude stale zapojena.

2) zkuste v takove smycce pouzit pojistky Polyswitch, delaji se i v
automotive specifikaci, napr.
http://www.coev.net/04Databook/D_auto_(253-274).pdf apod., coz vyhovi
mj. teplotnim rozsahem.

3) pokud zakaznik neni komunikativni partner, ale diktator, je nekde
neco spatne.

4) neni zac. Cislo uctu poslu soukrome.

--
Jirka