OT: MSIE flamewar

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Březen 9 15:08:45 CET 2005

Ve Firefoxu rychlá změna písma funguje.
Když jsem přecházel z IE na FF, tak mně tam taky chybělo několik věcí, ale
nakonec se mně podařilo všechno vyřešit, velká část toho byla vyřešena
novějšími verzemi. Nakonec se mně podařilo i zvětšit viditelnou plochu webu
ve stejným rozlišení oproti IE. Pak jsem doinstaloval několik doplňků a IE
se stal outsiderem... ;)

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death