AW: AVRISP a AVRProg

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Středa Březen 9 15:01:49 CET 2005

> AVR ISP (pokud teby myslite to same
> (http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc2492.pdf), je
> programator prodavany Atmelem (vevnitr jsem ho nevidel). AVR910 je
> AppNote Atmelu
> (http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/DOC0943.PDF
> ), ktera
> popisuje ISP tedy In System Programming a krome jineho uvadi jako
> priklad schema programatoru. Nektere programatory jsou od tohoto
> schematu odvozeny. AVR Prog je puvodni nazev pro SW dodavany
> Atmelem pro
> [...]

Ano, myslime to iste.

Ale ked dvaja robia to iste, nemusi to byt to iste. :-)
Obidva programuju AVR cez ISP. Je v AVR-ISP iny softver (firmware) ako v tej AVR910-ke?

Hladal som este nieco na webe a zda sa mi, ze s AVR910 procesor len naprogramujem, kdezto s AVR-ISP mozem aj debugovat. Je to tak?
Myslel som si, ze debugovat ide len cez JTAG.

Richard Kaliciak