Overcurent protection -- Termistor

Jan Parkman prtkonf@seznam.cz
Středa Březen 9 14:55:09 CET 2005

> Jo, to jste psal uz na zacatku, ale nevim, zda to je optimalni reseni.Stale chybi konkretnejsi udaje - proc napr. musi ta smycka byt "vodiva"i pri vypnutem napajeni a proc musi byt trvala odolnost proti pripojeni160V zdroje?

Take jsem mel pocit, ze uz jsem to psal... :) Tyto dva protichudne pozadavky jsou pranim zakaznika a ja s nimi jen tezko mohu neco delat, pozadavek na vodivost smycky je jasny -- ve smycce muze byt zapojeno vice ,,meraku`` a pokud zrovna ten nas nema napajeni, neni to duvod k tomu abych vytvarel poruchovy stav (rozpojena smycka = porucha).

Tech 160 V je dalsim pranim zakaznika, zarizeni bude napajeno ze 110V baterie a pokud nejaky nouma neco blbe zapoji, tak by se nemelo stat, aby to vyhorelo -- bohuzel nema smysl diskutovat, zda je to opravneny/rozumny pozadavek nebo ne... :(

Honza