Jak se vyrabel trabant - Starter

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Březen 9 14:00:00 CET 2005

Starter R. Twingo je volne pristupny a zda se ze pujde vytahnout bez
demontaze dalsich soucastek....
Michal

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 09, 2005 8:21 AM
Subject: Re: Jak se vyrabel trabant

Ja to nevidim jako tupost vyrobce. Renaulty jsou proste urcene k
opravovani vyhradne v autorizovanych servisech. Takze se da rict, ze
pristupnost starteru nebyla v zadani. Co je pro opravu v garazi temer
neresitelny problem, je v servisu otazka chvile protoze maji prislusne
vybaveni na vyndani agregatu.

Osobne se mi to take nelibi a resim to tak, ze Renaulty nekupuju :-)

Ales Prochaska