3 mistny LED display

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 9 13:04:50 CET 2005

Dyt pisu o chlup, ne? Minimalne se puvodne desetiradkovy zdrojak rozroste
aspon na dvacet radku... :-)) Ted vazne, bude tam vic svabu, takze bude
(prave o ten chlup) slozitejsi deska (a pokud to nebudou SMDcka nekde pod
cislicovkama tak i vetsi) a mj. to zrejme bude i o (zase chlup) drazsi. A
kdyz se to vynasobi 20x....

Dusan Dolezal