3 mistny LED display

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 9 11:48:11 CET 2005

Mne to pripada celkem rozumne, nejaky dekoder BCD/7seg bude asi stat par
kacek a desetinne tecky muzete koneckoncu ovladat vsechny tri, kdyz to
stejne pojede v multiplexu (treba se to nekdy bude hodit). Jedina nevyhoda
je, ze se nedaji zobrazovat nejake dalsi znaky krome cislic a A-F, ale to
asi nepotrebujete. Pokud mate malo IO, tak pak uz mne napadaji akorat nejake
posuvne registry (coz bude o chlup slozitejsi, zase by ale stacilo min IO),
nebo nejaky LED driver (M4145), coz je zase o dost drazsi.

Dusan Dolezal