OT: MSIE flamewar

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 9 11:44:26 CET 2005

Pavel Poucha napsal(a):

> Tak to uplne neni.... copak se napamatujete na diskuse nekdy cca pred 10
> lety okolo tretiho brzdoveho svetla ?

Ja jsem napsal neridi (a tim jsem myslel totalne), pochopitelne ze
semtam nejaka "inspirace" se nevylucuje a je to docela prirozene. V sw
oblasti taky povazuju za prirozene, ze jednotlivi autori se vzajemne
inspiruji (pri dodrzovani zakladnich pravidel kompatibility)...

Vzdycky jde o miru a rozsah a a o zachovani mnohosti a svobody pri
respektovani zakladnich pravidel. To MS jaksi nesplnuje.

--
Jirka