Symetrizacni clen pro 2,4GHz

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Březen 9 11:26:30 CET 2005

Popsane to je sqvjele nicmene anteny s kruhovou polarizaci se pouzivaji
i v ISM 2,4GHz ( breez), dle serioznich zdroju jsou dokonce vyzdvihovany
jejich vlastnosti.
Viz:   http://web.quick.cz/solemon/kruh_pol/wifi.jpg
http://web.quick.cz/solemon/kruh_pol/wifi2.jpg
Mel jsem cest s popsanou profi antenou  delat a prace s ni, dosazene
vysledky a konecne i provedeni je excelentni. Skoda, ze se to neda rict
o cene.
Honza